Dierenambulance op de kindervrijmarkt

Dierenambulance Kennemerland zorgt voor 24/7 eerste hulp aan dieren, vervoeren van dieren, verwijderen van overleden dieren en registratie van gevonden en vermiste dieren. Dit betekent dat we o.a. overleden dieren van de weg halen (zowel huisdieren als in het wild levende dieren)en ook zeehonden. Dieren die medische hulp nodig hebben brengen we naar de dierenarts of brengen de dieren naar de juiste opvangcentra, zoals het vogelopvangcentrum, knaagdierencentrum, PieterBuren of het asiel . Ook brengen we overleden huisdieren naar het dierencrematorium. Wilt u ook vrijwilliger worden bij ons, dan kunt u altijd bellen op Tel: 0251-215454 en vragen naar de Hr. Dolf Vogelzang.

Op Koningsdag 2019 zijn we er weer bij met onze bus en dan kunnen we e.e.a. ook demonstreren. Tevens zal dit jaar ook weer het duo StEr Allures, zangers Stefan en Erwin bij de Dierenambulance zijn om het goede doel te ondersteunen.