Het Orkest van de Beverwijkse Harmonie Kapel

is een gezellig orkest van meer dan 30 enthousiaste personen o.l.v. onze dirigent Louis de Blieck. Wij richten ons met name op lekker in het gehoor liggende muziek en ons repertoire is dan ook zeer gevarieerd. Wij spelen popmuziek maar ook klassiek, bijvoorbeeld Beethoven, Mozart, filmmuziek, Michael Jackson, The Beatles, The Mamas & the Papas, enz. enz.

De in 1912 opgerichte vereniging geeft regelmatig uitvoeringen binnen en buiten de regio. Zo zijn wij  te gast geweest in Wronki (Polen) waar wij diverse optredens hebben gedaan. Wij verzorgen regelmatig optredens op diverse locaties in de regio en wij geven jaarlijks een najaarsconcert in november.

Ook zijn wij te boeken voor allerlei evenementen (info bij het secretariaat)

Bent u enthousiast en wilt u ons eens zien of horen?  Kom dan eens kijken en luisteren naar een van onze optredens of loop eens binnen op onze vaste repetitie avond op dinsdagavond van 19.30 tot 22.00 uur.

Informatie: http://www.beverwijkseharmoniekapel.nl/

Het Orkest van de BHK zal zoals elk jaar een gezellig optreden verzorgen op Koningsdag 2018 tussen 10:45-11:30 uur op het podium op het Stationsplein.