IJmond EHBO helpt Koningsdag veilig en gezond door te komen.

IJmond EHBO is een groep van enthousiaste medewerkers, ervaren en getraind in het verlenen van eerste hulp. Van kleinschalige inzetten tot grote evenementen kunnen wij u ondersteunen.

Onze medewerkers zijn uiteraard allemaal gediplomeerd EHBO’er en gecertificeerd AED bediener volgens de laatste eisen en worden jaarlijks bijgeschoold. U bent dus verzekerd van getrainde en ervaren medewerkers die breed inzetbaar zijn.

Wij hechten er veel waarde aan dat onze mensen u de zorg kunnen leveren waar u ons voor gevraagd heeft. Doordat we dit al vele jaren doen, kunnen wij uw aanvraag goed beoordelen en krijgt u zorg op maat. We spreken met u door wat u kunt en mag verwachten van ons zodat u op voorhand weet waar u aan toe bent.

Waar komt u ons zoal tegen in de IJmond?

Van inzet bij bijvoorbeeld Bouwstad Beverwijk, Sinterklaas intocht, tot grote evenementen zoals toernooien van verschillende sporten, wielerwedstrijden in Beverwijk/Heemskerk en de jaarlijkse feestweek van Heemskerk komt u ons al jaren lang tegen. Organisaties van evenementen weten ons ieder jaar weer te vinden en wij werken graag met hen samen.

Wij zijn voorzien van voldoende materialen om zelfstandig op locatie te kunnen werken, ook een bike team kan ingezet worden, inzet van een hoofdpost en diverse posten op locatie zijn mogelijk.

Als u onze inzet zou willen, neem dan even contact met ons op via info@ijmondehbo.nl en wij zullen in overleg met u bepalen of onze inzet mogelijk is en op wat voor wijze wij deze voor u kunnen verzorgen.

Ons motto: Uw evenement is onze zorg!!