Koningsdag 2019 en Noppes Beverwijk

De Oranjevereniging Beverwijk en Kringloopwinkel Noppes hebben nu al weer jaren een goede samenwerking. Wat eens begon als een proefje is nu een vast onderdeel. Ook dit jaar zal Noppes op de vrijmarkt met een vrachtwagen aanwezig zijn, zodat nog bruikbare goederen niet in het afval terechtkomen maar hergebruikt worden en een tweede leven krijgen.

Noppes is op Koningsdag gesloten maar overtollige spullen kunnen tussen 12.00 u.- 15.00 u. worden ingeleverd bij de vrachtwagen waar medewerkers van Noppes aanwezig zijn.

Op vrijdag 18 december 2015 opende Noppes zijn deuren aan de Beverwijkse woonboulevard Parallelweg 10 (voorheen Stoutenbeek). Een fantastisch mooie nieuwe winkel die door talloze koopjesjagers uit Beverwijk en omgeving wordt (her)ontdekt. Liefhebbers van tweedehands spullen komen dan ook in een geheel nieuwe winkel vol kringloopavontuur!

Elke dag weer spannend

Door de hoge doorloopsnelheid van de goederen worden deze bij Noppes Kringloopwinkels aangeboden tegen zeer lage prijzen. Het is elke dag weer spannend wat voor nieuwe spullen er in de winkel opduiken. Zo wordt dagelijks een grote hoeveelheid kleding gesorteerd, om vervolgens direct in de winkel van Noppes te worden aangeboden. Verder organiseert Noppes in en rond de diverse winkels regelmatig themamarkten, zoals een Noppes-weekend, kledingmarkt, boeken- en platenbeurs, kofferbakmarkt, taxatie-dag en een heuse kunst & kitschdag.

Helemaal hip met vintage

Bij Noppes vind je zo’n beetje alles voor in en om het huis. Naast een ongekende keuze aan onder meer meubelen, potten, vazen, (strip)boeken, beeld- en geluidsdragers beschikt Noppes over een zeer uitgebreide collectie tweedehands kleding. Voor de prijs hoeft niemand het te laten. En wat is er nou hipper dan met gevoel voor trends in vintage rond te lopen…? Over retro gesproken: ook liefhebbers van het aloude vinyl komen bij Noppes ruimschoots aan hun trekken. De fraaie, zwart glanzende grammofoonplaten zijn weer helemaal terug en bij Noppes voor een prikkie te verkrijgen.

Weggooien is zonde!

Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij Noppes 7 dagen per week spullen aanbieden. Wie iets aan Noppes kwijt wil maar geen vervoer heeft, kan de ophaaldienst inschakelen. 0251-745700. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Uitgebreide informatie zoals openingstijden, adressen en routebeschrijvingen is te vinden op www.noppeskringloopwinkel.nl.