Ook dit jaar vier je Koningsdag natuurlijk in Beverwijk!

Geachte lezer,

In 2017 vierde Koning Willem-Alexander zijn 50ste verjaardag in Tilburg en vorig jaar was het “hoge noorden” aan de beurt of te wel had de stad Groningen de eer het Koninklijk gezelschap te ontvangen. Uiteraard viert onze Majesteit ook dit jaar zijn verjaardag op locatie. De Gemeente  Amersfoort mag op zaterdag 27 april 2019  de Koninklijke familie ontvangen.

Natuurlijk kunnen we daar niet allemaal bij zijn, maar wij bieden U een lokaal alternatief. Het al twee jaar bestaande motto, dat wij samen met het gemeentebestuur van Beverwijk, onze hoofdsponsor en partner hanteerde, was en blijft ook dit jaar hetzelfde, namelijk :

KONINGSDAG VIER JE GEWOON IN BEVERWIJK

ER IS GENOEG TE BELEVEN

Zoals U inmiddels van de Oranjevereniging gewend bent hebben wij weer  een leuk programma voor U in petto.

In 2017 moesten wij wegens de herinrichting van de Breestraat uitwijken naar het Stationsplein. Dat is toen al goed bevallen en vorig jaar met het Oranjezonnetje erbij bleek het Stationsplein echt de ideale  (buiten)locatie om het “feest” te vieren!

Wij verheugen ons daarom erop om de meeste activiteiten wederom voor U op het Stationsplein  te mogen organiseren. Leest U deze Oranjekrant maar eens door, want dan weet U welke festiviteiten er zijn en hoe laat U het een en ander kunt meebeleven.

Voorafgaand aan Koningsdag 2019, nu al weer voor de vijfde maal, willen we ook jongeren die iets bijzonders hebben gedaan in het afgelopen jaar onderscheiden met het Beverwijkse jeugdlintje, hetwelk zal worden opgespeld door onze Burgemeester Smit.

Koningsdag is een feest voor Beverwijkers door Beverwijkers!

De bestuursleden, samen met de partners en de vrijwilligers, zorgen daarvoor.

Wilt U mogelijk ook persoonlijk Uw steentje bij willen dragen aan de Koningsdag 2020 en/of volgende jaren of heeft U misschien een leuk idee om iets  te doen in de komende jaren?

Of wilt U onze Oranjevereniging steunen door lid te worden en/of te sponseren?

Neemt U dan aub via de mail even contact met ons op

Oranjevereniging.beverwijk@gmail.com

Wij rekenen op een zonnige dag en ik hoop U te mogen ontmoeten en ik  wens U allen, mede namens de overige bestuursleden, heel veel plezier bij alle activiteiten.

CARLI BILARS-DON,

VOORZITTER ORANJEVERENIGING BEVERWIJK